Кошик
18 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (67) 299-97-20
+380 (67) 360-43-21
+380 (67) 360-43-55
Підшипники JoTarej
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Якщо це потрібно, то покупець має право повернути придбаний товар. Рекомендуємо ретельно вивчити правила повернення. Існує можливість обміну або повернення товару протягом 14 днів після отримання замовлення, що передбачено Законом України "Про захист прав споживачів". Щоб повернути товар, необхідно переконатися що: - товар і його упаковка не були пошкоджені, усі ярлики та етикетки на місці; - товар не був використаний і не має ознак зносу, подряпин, сколів, потертостей тощо; - тип товару, який був замовлений, підлягає поверненню; - товар поміщено в упаковку таким самим чином, як при його отриманні. Як оформити повернення товару Для цього вам потрібно виконати кілька простих кроків: 1. Зв’яжіться з нами будь-яким доступним вам способом. Для цього скористайтесь розділом Контакти. 2. Поясніть, що трапилось і чому ви хочете повернути товар. Вкажіть дані банківської карти, на яку потрібно здійснити повернення коштів. 3. Відправте товар за допомогою кур’єрської служби Нова пошта на ту адресу, з якої ви його отримали. 4. У разі відсутності пошкоджень на товарі, ми повернемо вам кошти. Як відбувається повернення грошових коштів? Ми готові виконати повернення грошових коштів або обміняти товар протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання товару на наш склад. Після отримання та перевірки товару, який був повернутий нам, грошові кошти будуть перераховані на вашу банківську карту. При поверненні або обміні товару належної якості, вартість доставки такого товару оплачується покупцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner